Böhse Onkelz - E.I.N.S. (1996)

Duitsland
Label: Virgin

1. Danket dem Herrn (4:07)
  2. Nichts Ist So Hart Wie das Leben (3:45)
  3. Wie Tief Willst du Noch Sinken (5:16)
  4. Ihr Sollt den Tag Nicht Vor dem Abend Loben (4:21)
  5. Zu Nah an der Wahrheit (6:21)
  6. Meister der Lügen (4:24)
  7. Kirche (5:39)
  8. Flammen (4:16)
  9. Koma- eine Nacht, die Niemals Endet (4:59)
  10. Auf Gute Freunde (5:20)
  11. Regen (8:43)
  12. Zeit zu Gehn (3:49)
Dit is misschien wel de allerbeste Onkelz-CD, volledig in balans en met enkel maar uitschieters. Alle ingrediënten die een Onkelz-CD moet hebben zijn aanwezig: pakkende melodieën, een hoge meezingfactor, punkrock en metal perfect in elkaar verweven.

De teksten zijn dan ook weer recht voor de raap waarbij critici vakkundig de mond wordt gesnoerd...’auf deutsch’ welteverstaan! Als je de Onkelz wilt ontdekken, raad ik aan om de hele discografie te doorlopen van begin tot einde om een beter beeld te krijgen en de evolutie die deze band doorgemaakt heeft te zien en te horen.

Hier geht es richtig auf die Fresse haha!!!!!!!!!!!!!!!!

Harald
Let op jongens....dit is een Nazi band die in hun teksten geweld, haat, vernietiging en neofascisme predigt. Dit is drek! Gewoon negeren!

Paar berichten verwijderd.

avatar van Space_Lord
Harald, kan je een voorbeeld vab zo'n tekst geven?