Castro - Shockgolf (2003)

Belgiƫ
Label: Dusk

1. Shockgolf (2:09)
  2. Absoluut Heersschap (4:41)
  3. De Shit (2:57)
  4. Optreden (April 2002) (3:38)
  5. Rudy (3:16)
  6. Check Uw Media (4:26)

met Pollux

7. Staten Generaal (3:19)
  8. 'k Ben Slecht (3:10)

met Kohfie Konnect

15. A Tot Z (5:22)

met Pollux en Outspoken Members

avatar van jeroen1904
Eén van de meest onderschatte nederlandstalige hiphopalbums. Deze man is bij ons in België helaas zelfs niet zo bekend, maar op deze plaat bewijst hij toch dat hij een potje kan rappen. Teksten zijn gewoon goed en gaan over iets, castro wil ook niet per sé de stoere rapper uithangen maar vertelt over alledaagse dingen. Ook wereldproblemen kaart hij aan ,bv in het nummer Palestina. Dit nummer bezorgt me nog steeds kippenvel. De beat van Muziek is dan weer gewoon super. Een verdiende 4 .

Gekkenhuis
Moet deze nog een keer luisteren. Palestina is in ieder geval heel erg goed.

avatar van FlyLo
Belange niet zo goed als het gemiddelde deed (doet) uitschijnen. De producties zijn vervelend en weinig origineel, hun stemmen en vettig accent maakt het er allemaal niet beter op.