Pixies - EP3 (2014)

1. Bagboy (4:53)
  2. Silver Snail (3:29)
  3. Ring the Bells (3:35)
  4. Jaime Bravo (4:24)
Bagboy is geen onbekende meer en daarmee levert EP3 drie nieuwe nummers af. Nummers die samen met EP 1 & 2 het album Indie Cindy vormen dat eind april een cd en vinyl release krijgt inclusief live bonustracks.
Na jaren dus een nieuw volwaardig Pixies album.

Nee, het heilige vuur van vroeger is weg, het klinkt allemaal meer als Frank Black solo maar zo slecht als sommigen het doen overkomen vind ik ook weer overdreven. Misschien zijn wij ook te veel veranderd

Prima alternatieve liedjes....maar ja toch de naam Pixies erop. Het wringt. Gelukkig viel het in Paradiso oktober vorig jaar allemaal wel mee en was het zelfs zonder Kim Deal goed te pruimen (ook al bleken de beste nummers de oude).

avatar van davevr
Ok, niets om voor naar de winkel te hollen en hoe komt het, dat van de 3 Ep's het beste nummer Bagboy is en dit net het oudste is. Met Jeremy Dubbs of Stubbs of zoiets op bas .

En hoe komt het dat ik liever The Breeders hoor dan Frank Black solo?
En hoe komt het dat ik het nieuwe nummer van mevrouw Deal Kim Deal Solo Series :: The Root b/w Range on Castle — Pre-order Available! - kimdealmusic.com
beter kan pruimen dan wat de heren doen onder de naam Pixies?
En waarom stel ik deze vragen toch?

En toch 4*? U is mild