Reverse - Retro (2014)

met MocroManiac en Kempi

11. Misselijk

met Adje en Kalibwoy

avatar van party
Ik had hem beter verwacht. Ik vind het jammer dat een van de beste hiphop producers uit Nederland een slechte plaat levert.

GCITY050
Ja, en dit is te verwijten aan de gastartiesten. Snap niet dat Reverse zo dom is om met deze mensen te werken. Waar is Dio, Sef, Gers, Sjaak, Big2? Dat zijn artiesten die ik hierop verwacht.

Alhoewel 'Jong Stunna' een harde track is, vind ik het raar om iemand als Idaly, die misschien 2 tracks hiervoor heeft gedaan op een zelfbenoemd 'Classic' album 4 keer(!) te zetten. En 'Dat is dat ding' is echt de slechtste track en beat ooit waar Reverse iets mee te maken heeft gehad.

avatar van party
Terwijl het harde beats zijn. Ik vind het ook erg jammer van de gast artiesten al hoewel Kempi op Niet Doen hard gaat.