Negativ - Negativitijdperk (2006)

Label: [PIAS]

met Lange Frans

13. Hou het Echt

14. Niks Is Wat het Zijn Moet

Mezelf
Ach ik denk dat het eerder slechte communicatie is. Zo'm mixtape wordt ff snel geprint en hoppa de verkoop in. Er staan altijd wel fouten op die dingen.

avatar van Sjaakspeare
Een echte Nederlandse Urrrrrrrrrrrbunklassieker! Wauw!

avatar van Game
Pauper schreef:

Met paint gemaakt door ze broertje Niet dissen

Nee, met Paint kun dat niet maken. Denk eerder met Photoshop ofzo.

Leuk albumje, maar het wordt nooit echt denderend. Moet wel zeggen dat ik niet veel 'Nederhop' luister maar dit vind ik wel tof. Dat heeft ook wel met zijn leuke stemgeluid te maken.

avatar van Timo710
Ook een prachtige actie, roept hij een paar maanden geleden "Mijn nieuwe mixtape, Hinderlijk, komt 1 september... Om dan vervolgens op 1 september op zijn site de datum op 15 september te zetten. Deze gast heeft volgens mij nooit echt begrepen hoe het moet qua releases.

avatar van Game
Artiesten die een mixtape/album uitstellen is niks nieuws toch?

avatar van 'State Of Mind'
Hij gaat ook een nieuw album releasen genaamd; ''Dit Is Wat Ik Ben'' heb dit album altijd wel dope gevonden. Mede doordat ik hem voor het eerst hoorde op m'n 14e misschien zou ik het nu anders ervaren, maar ik blijf 'm tof vinden.

avatar van Timo710
Game schreef:
Artiesten die een mixtape/album uitstellen is niks nieuws toch?
Lol, nu blijkt, dat negativ het domein van Hinderlijk.nl niet eens in bezit had toen hij het op 101barz riep, en iemand anders hem heeft geclaimed, en doet alsof het een officiële site is. Er staat een filmpje waarin hij het allemaal uitlegt, de mixtape is blijkbaar al een tijdje af, en hij deed dit dus om degene die het domein gestolen heeft te pakken...

avatar van No Surrender
Niks Is Wat Het Zijn Moet vind ik een van de betere NL hip hop nummers, ik luister normaal gesproken niet naar NL hip hop, maar dat nummer vind ik goed.

RedLightCityBoy
Hinderlijk mixtape is al uit...muah geen zin om hem toe te voegen.

Superbeertje
Ik heb Money Money Buit Buit gezien, die clip is wel grappig

avatar van MurryMusic
Niet focken met NEGA!

aire.
Die hoes btw

avatar van rustugan
haha ja idd, die hoes....dat ie daar mee ingestemd is... Maker van de hoesjes stelt ook de hoesjes van k3 samen denk ik ...

avatar van Shelter
en die album titel heeft hij verzonnen toen hij met Raymzter chillde

avatar van nega
Cover is gemaakt door zijn broertje ofzo

avatar van KILLERBEE99
Paar sterke nummers, de rest is allemaal wel oke.

GCITY050
Grappig dat dit op PIAS uitkwam, vergelijkbaar als Nina op Topnotch.

avatar van party
Leuk albumpje. Sterke en harde beats, Teksten zijn niet voorspelbaar. Een 3,5.