50 Cent - Bulletproof (2006)

Label: G-Unit

1. Maybe We Crazy (3:31)
  2. When You Hear That (2:26)

met Tony Yayo

3. I'm a Rider (2:36)
  4. Simply the Best (1:23)
  5. Pimpin Part 2 (3:27)
  6. Why They Look Like That (1:40)
  7. Come and Get You (2:04)
  8. I Warned You (1:46)

met Lloyd Banks en Tony Yayo

13. G-Unit Radio (0:43)

met DJ Whoo Kid

Relax
Leuk album maar zeer kort.. 30 minuten ofzo.
Met Leuk bedoel ik dan ook de beats, want 50 Rapt gewoon over niets en het lijkt alsof het uit zijn hoofd is en gewoon troep praat...

2.5

eazyfan
Elke tracks was wel goed.goed werk van 50.spel was best ook cool.de echte 50 is back.vergeet The Massacre
en die Soundtrack deez is de egte shit.

Yayo's raps op I Run NY is egt VET

fat joe ain't a gangsta, he scared to fly:p

eazyfan
i wake up look at tha sealing i'm alive what a good feeling.
these bitches really start feeling like porn-actreces ownes they sit on tha dick.
die is wel van 50 maar is egt geweldig (ja sorry voor de vuile woorden)maar Yayo's agressie in die track is ook gewoon geweldig.

een maat van mij heeft hem voor mij gebrand, best lekker albumpje, krijg je hem gratis bij het spel ofwat?

nicolas
eazyfan dat vind ik nu eens wanhopige lyrics. in dat wereldje is het allemaal blingbling, geld, wijven en auto's (en een laag IQ)

nicolas schreef:

dat denk jij.g-50fan heeft gelijk.

Relax
Nee en nee... dit album is goedkoop en snel inelkaar geflatst, beats zijn allemaal standaard gemaakt door een composer en hij rapt er wat goedkope tekst op.
GRoDT Soundtrack is beter.

eazyfan
nou dit waren eigenlijk allemaal oude 50trax.maar misschien is GRODT Soundtrack wel wat beter,aangezien alles hier zo kort op duurt.

dit is echt lekker hoor baar 4.5

G-unitsoldier
Kort maar krachtig Maybe we crazy zalig nummer

1,5
Ik ben wel fan van fifty en G-unit maar deze soundtrack is bagger!

G-unitsoldier schreef:
Kort maar krachtig Maybe we crazy zalig nummer
Helemaal gelijk !!!

Heb de game.En bijna alle nummers staan erop.Voor die het wilden kopen nu platinum.

eazyfan schreef:

Nee dat was het niet, onder de maintenance van de game heeft hij dit soundtrackje opgenomen.

''I Run NY'' en ''I warned you'' zijn de beste nummers op dit album.

Poisonpen123
De game is zeker net Grand Theft Auto..

avatar van WeSSeL..
Poisonpen123 schreef:
De game is zeker net Grand Theft Auto..

Was het maar zo dan was het nog wat, maar ik hoor CJ niet de heletijd zeggen dat hij de beste is.

0,5
deze cd slaat nergens op geen enkele nummer is ook goed alleen i run nw maar voor de rest klote cd

MattDamon2
ik zou de game best wel een keer willen spelen.
de trailer ziet er echt mooi uit

Een trollbericht verwijderd en een aantal verplaatst naar 50 Cent

Het spel waar 50 Cent zo trots op was, was door vele critici afgekraakt tot op het bot, maar het spel was eigenlijk nog niet van erbarmelijke kwaliteit, enkel erg matig...
50 Cent - Bulletproof: The Soundtrack bevat alle nummers die in de game zitten, dus geen onaardige tracklist, maar het blijft een behoorlijk kort album en er staat eigenlijk behoorlijk weinig genietbaars op het album. Dat neemt echter niet weg dat Maybe We Crazy een erg relaxt nummer is, en blijft! Cijfer: 2,5*!

music_kaza
50 Cent s een aardige man. Maar zijn muziek.... echt ganster rap. Nee nee nee ik word vaak angezien voor een gangster maar ik vind het juist rampzalige muziek. Met 50 cent is niets mis. Het is gewoon niet mijn stijl. 0,5

avatar van Stapler
50 Cent een aardige man? hoe kom je daar bij?

Harco
Er is niet mis met 50 Cent, maar toch een 0,5?

music_kaza
Lees, ik bedoel dat hij niet iemand is die uit de muziek industrie weg moet, maar dat hij niet bij mij past. Totaal niet mijn smaak.

@Stapler, ik heb 50 Cent achter schermen vaak gezien. Tja daar kwam hij heel aardig en normaal over.

CaliLove
Damn, hoe komt het dat je hem al meerdere malen hebt gezien? Werkte je ergens achter de schermen ofzo? Explain...

music_kaza
Making of .... 50 Cent was zichzelf, je kon zien hoe hij zich gedroeg. Je zag niet iemand in een actie game, die acteerd in een film, actieman is in een game of vrouwen krijgt in een clip. Gewoon de 50 Cent als normale man. Maar dat heeft niets met de cd te maken

avatar van jemo3der
Best aardig dit. Beats zijn top notch. Gewoon 3 sterren waard, niet meer niet minder.