King Crimson - Live at the Orpheum (2015)

Label: DGM

1. Walk On: Monk Morph Chamber Music (2:34)
  2. One More Red Nightmare (7:10)
  3. Banshee Legs Bell Hassle (1:40)
  4. The ConstruKction of Light (5:50)
  5. The Letters (4:29)
  6. Sailor's Tale (7:30)
  7. Starless (12:18)
avatar van dennisversteeg
Een mooie, maar helaas frustrerend korte registratie van de nieuwste incarnatie van King Crimson. Ik verwacht later nog wel meer opnames van deze versie van de band. Wat hier te horen is, zijn echter prachtige uitvoeringen van vooral lang niet uitgevoerde nummers. Track 1 is een typische Fripp soundscape. Track 3 is een drum-track met alle drie de drummers.

avatar van Brunniepoo
Ja, onbegrijpelijk kort, want ik kan me niet voorstellen dat King Crimson tegenwoordig concerten geeft die maar drie kwartier duren.

avatar van Stalin
Brunniepoo schreef:

Er zit dan ook een nieuwe release aan te komen, ditmaal wel met complete show.
Althans...
We are several tracks into fine-tuning what will, on completion, represent one complete KC performance, drawn from all the shows. A DGM / Panegyric Wonder Release.

Sta-link