Drenge - Undertow (2015)

Label: Infectious

1. Introduction (1:13)
  2. Running Wild (3:47)
  3. Never Awake (3:34)
  4. We Can Do What We Want (2:54)
  5. Favourite Son (2:29)
  6. The Snake (4:02)
  7. Side by Side (3:37)
  8. The Woods (3:35)
  9. Undertow (2:43)
  10. Standing in the Cold (5:38)
  11. Have You Forgotten My Name? (4:25)
avatar van Johnny Marr
Die riff van Running Wild!

avatar van popstranger
Een album waarbij het moeilijk is om hoogtepunten aan te duiden omdat er meer dan 3 topsongs zijn; altijd een goed teken! Ook de hoes is een topper trouwens; je zou er zo een film bij kunnen verzinnen...

avatar van zaaf
Krijgt nog niet de aandacht die het verdient. Dit is echt een toffe plaat mensen.

avatar van keijzm73
Dit is wel heel typisch. Vorige week dacht ik aan dit album. En dus puur op basis van de cover. Wist niet welke band en zelfs niet meer hoe de muziek klinkt. Maar heeft dus wel indruk op me gemaakt twee jaar geleden. Afgelopen week op Google gezocht naar afbeeldingen met termen als 'lost car in woods'. Niet gevonden en nu komt het dus hier voorbij als 'push bericht'. Leuk hoe dat kan lopen. Bedankt dus zaaf

avatar van JVT
JVT
Nieuwe single, dus hopelijk ook een nieuw album.

Drenge - This Dance - YouTube

Drenge blijft de heerlijke riffs aan elkaar rijgen. Deze single beloofd weer veel goeds

avatar van JVT
JVT
Drenge - Before The War Begins (Official Audio) - YouTube

Weer een nieuwe single, en alweer erg goed.