Hope Drone - Cloak of Ash (2015)

Australiƫ
Label: Relapse

1. Unending Grey (20:04)
  2. Riverbeds Hewn in Marrow (10:39)
  3. The World Inherited (10:31)
  4. The Chords That Thrum Beneath the Earth (10:29)
  5. Every End Is Fated in Its Beginning (9:21)
  6. The Waves Forever Shatter Upon Our Shores (6:26)
  7. Carried Apart by the Ceaseless Tides (9:35)
avatar van Don Cappuccino
Drie tracks zijn al te beluisteren:

Riverbeds Hewn In Marrow
The Chords That Thrum Beneath the Earth
Every End Is Fated In Its Beginning

De EP was al goed, maar dit is duidelijk een aantal niveaus hoger. Verdomme, wat een fenomenale tracks! Lang en dynamisch met een gruwelijk intens mixtuur van black metal, post-metal en sludge. Kan niet wachten om de rest te horen!

avatar van AOVV
Toffe titels; net wat ik van black / post / sludge verwacht.

avatar van Don Cappuccino
De album stream staat online!

Cloak of Ash (Album Stream)

avatar van HezzardNL
Ik zag al een nummer voorbij komen in het 'Metal Anno 2015'-topic, waardoor mijn interesse meteen gewekt was. Zojuist de eerste luisterbeurt erop zitten en ik kan zeggen dat deze zeker niet teleurstelt.

Fenomenale openingstrack van 20 min. en heerlijke black sludgemetal. Vet artwork ook. Kortom, komende tijd gaat deze wat vaker gedraaid worden.

avatar van [WZ]
Ze stonden sinds die EP (infinite!!) al op m'n radar, maar dit is inderdaad echt een top prestatie.
Hopelijk binnenkort de volgende, maar besefte net dat deze toch alsnog even een comment verdiende

Krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij Inter Arma; zelfde vernieuwingsdrang, een aangenaam loodzware sound, en sfeervolle intensiteit!

avatar van [WZ]
Heeft even geduurd, maar:
Hope Drone - Void Lustre (2019)