Deranged schreef:
Inmiddels mij aardig verdiept in de algehele output van desbetreffende, gaat het wat mij betreft vooral tussen Truelove's Gutter en deze.
Waarbij deze wellicht een lichte voorkeur geniet.
Maar veel zal het niet schelen.
Over het algemeen qua kwaliteit immer constant gedekt, enkel de vrij forse stijlbreuk van de voorganger van deze is mij nog niet gemakkelijk gevallen.
Maar is de man hoe dan ook gegund.
En een tandje graafwerk licht ook daar een onvervalst pareltje naar de oppervlakte, namelijk Seek It.
Mans maakt prachtige muziek al met al.
Absoluut een zeer waardige toevoeging op al het bestaande.
Komt in alles over als een uiterst geloofwaardig, integer artiest.
Truelove's bezit inderdaad prachtige pareltjes. Remorse Code & Soldier On zijn echt hoogtepunten. Geef zeker de voorganger nogmaals een kans, vooral tekstueel een prachtig conceptalbum. Een boze Hawley is een waanzinnige rockartiest, bevalt me toch beter dan de crooner.