Travi$ Scott - Rodeo (2015)

Label: Grand Hustle

6. Pray 4 Love (5:07)

met The Weeknd

7. Nightcrawler (5:21)

met Swae Lee en Chief Keef

8. Piss on Your Grave (2:46)

met Kanye West

9. Antidote (4:22)
  10. Impossible (4:02)
  11. Maria I'm Drunk (5:49)

met Justin Bieber en Young Thug

12. Flying High (3:28)

met Toro y Moi

13. I Can Tell (3:55)
  14. Apple Pie (3:39)
  15. Ok Alright * (6:57)

met ScHoolboy Q

16. Never Catch Me * (2:56)
totale tijdsduur: 1:05:26 (1:15:19)
avatar van Haroen
Misschien wel één van de beste albums aller tijden. Elk nummer in dit album is een meesterwerk en een hele ervaring om naar te luisteren. Travis is een meester in het combineren van de perfecte trapbeats en features tot prachtige nummers.

Ik vond elk nummer in dit album prachtig behalve: Apple Pie en Pornography. Die waren niet héél bijzonder maar nog steeds wel heel goed.

Naar mijn mening zijn de beste nummers op dit album: 90210, Antidote en Maria I'm Drunk. 90210 is wel een heel apart geval. Het is meer dan muziek. Het is een hele ervaring. Van het mooie gezang in het begin tot de 'beatswitch' in het midden. Het is perfect.

Kortom, ik vind dit album tot hedendaags één van de beste allertijden. Travis heeft hiermee echt het moderne 'trap' geluid gecreëerd.