Marsen Jules - Les Fleurs (2006)

Duitsland
Electronic
Label: City Centre Offices

1. Oeillet Sauvage (6:13)
  2. La Digitale Pourpre (4:42)
  3. Coeur Saignant (4:33)
  4. Datura (6:24)
  5. Anemone (3:51)
  6. Guele de Loup (6:13)
  7. Coquelicot (5:25)
  8. Oeillet en Delta (14:30)
avatar van Goodfella
Niet zo mooi als Herbstlaub. Misschien beetje wennen nog, voorlopig iets teveel loopjesambient (die soms veranderen in golven als ik er zin in heb, en dan is het leuker).

avatar van tovenaar
Hmm, toch nét iets anders als ik van Marsen Jules gewend ben. Veel uitfadende klanken die toch weer terugkomen en af en toe een mooie golf vormen. Ik ga dit nog maar eens een paar doorluisteren, 't trekt me best wel eigenlijk.

avatar van bas
bas
het klinkt ook voor mij wat 'netter' dan herbstlaub. En dat was al een grote rust. Wel een album waar je echt de tijd voor moet nemen, misschien inderdaad meerdere keren. Ik ben nog niet echt overtuigd, maar gun het nog wel een tijdje om te groeien - Bij Herbstlaub heeft 't bij mij ook best een tijdje geduurd...

avatar van tovenaar
t' Is nu al een paar nachten m'n "in-slaap-val-album" en ben er volledig aan gewend. Ik vind nog steeds dat het een ietwat rare opzet heeft, alles blijft maar uitfaden, maar dat werkt best hypnotiserend. Fijn werkje dit toch weer, ook al is het anders dan z'n vorige releases. Toch weer typisch CCO, dat weer een beetje uit de sleur-releases is gekomen. 4*

Ik Doe Moeilijk
track 1 is al 3,5 ster waard. nu de rest van het album nog ontdekken.