Ryan Adams - 1989 (2015)

Rock / Pop
Label: Pax-Am

1. Welcome to New York (3:18)
  2. Blank Space (3:21)
  3. Style (2:44)
  4. Out of the Woods (6:07)
  5. All You Had to Do Was Stay (3:30)
  6. Shake It Off (4:06)
  7. I Wish You Would (3:44)
  8. Bad Blood (3:55)
  9. Wildest Dreams (5:21)
  10. How You Get the Girl (3:50)
  11. This Love (4:45)
  12. I Know Places (5:14)
  13. Clean (4:23)
avatar van Vinck
Ik heb het origineel zelfs niet gehoord, enkel in flarden, en momenteel heb ik daar ook nog geen behoefte aan. Aan dit schijfje hier heb ik meer dan voldoende Adams geeft de songs van Swift een heerlijke, zomers nostalgische Springsteen sound mee met een vleugje Smiths erbij (zoals hij het zelf omschreef). Laat de haters maar praten, dit coveralbum heeft een plekje in mijn muzikale hart veroverd.

avatar van Slowgaze
#TeamTaylor

avatar van Rainmachine
Fantastisch album, de perfecte mix van mooie popliedjes met een lekker scheutje americana/alternative of geef het een naam. Ik ben geen super Ryan Adams fan, ik vind hem te wisselvallig op zijn platen, maar dit is echt een super fraaie plaat. En dat voor een coverplaat, heel knap gedaan. Hij mag van mij nog wel een Taylor Swift plaat coveren.... Top

avatar van harm1985
Er staan nog drie albums klaar voor release, maar ja, #metoo

Mij lijkt me een 80's hairband cover album wel leuk. Zolang er maar geen Bon Jovi bij zit.

Moet zeggen dat ik de originele Taylor Swift versie iets beter vindt. Maar zonder dit album had ik het waarschijnlijk nooit beluisterd.

avatar van Rainmachine
Dit is toch wel de beste coverplaat in mijn muziekcollectie, blijf 'm goed vinden na al die jaren, en verhoog de score daarom met een halve punt. Heb de Swift plaat ook maar dat is mij wat te zoet, ik ga persoonlijk voor de Ryan versie. All you had to do was stay... prachtig...

Wat een heerlijke plaat. Lees ik net dat het nummers zijn van Taylor Swift ........ Beetje jammer.

avatar van Edwynn
Wat een goedkope aandachttrekkerij van deze gast. Slap kampvuurgeneuzel van hemzelf is al een ramp, laat staan dat ie kampvuurgeneuzel van een ander gaat zitten natokkelen. Daar heb ik geen goed woord voor over. Hij probeert een beetje credits te pakken met zijn Emperorshirts en Iron Maiden verkrachtingen. Maar ik ben er ongevoelig voor.

What's next? De laatste van Ariane Grande door Imperial Triumphant? Of het oeuvre van Snelle door Urfaust? Laten we het niet hopen.