Ryan Adams - 1989 (2015)

Rock / Pop
Label: Pax-Am

1. Welcome to New York (3:18)
  2. Blank Space (3:21)
  3. Style (2:44)
  4. Out of the Woods (6:07)
  5. All You Had to Do Was Stay (3:30)
  6. Shake It Off (4:06)
  7. I Wish You Would (3:44)
  8. Bad Blood (3:55)
  9. Wildest Dreams (5:21)
  10. How You Get the Girl (3:50)
  11. This Love (4:45)
  12. I Know Places (5:14)
  13. Clean (4:23)
avatar van Vinck
Ik heb het origineel zelfs niet gehoord, enkel in flarden, en momenteel heb ik daar ook nog geen behoefte aan. Aan dit schijfje hier heb ik meer dan voldoende Adams geeft de songs van Swift een heerlijke, zomers nostalgische Springsteen sound mee met een vleugje Smiths erbij (zoals hij het zelf omschreef). Laat de haters maar praten, dit coveralbum heeft een plekje in mijn muzikale hart veroverd.

avatar van Slowgaze
#TeamTaylor

avatar van Rainmachine
Fantastisch album, de perfecte mix van mooie popliedjes met een lekker scheutje americana/alternative of geef het een naam. Ik ben geen super Ryan Adams fan, ik vind hem te wisselvallig op zijn platen, maar dit is echt een super fraaie plaat. En dat voor een coverplaat, heel knap gedaan. Hij mag van mij nog wel een Taylor Swift plaat coveren.... Top

avatar van harm1985
Er staan nog drie albums klaar voor release, maar ja, #metoo

Mij lijkt me een 80's hairband cover album wel leuk. Zolang er maar geen Bon Jovi bij zit.

Moet zeggen dat ik de originele Taylor Swift versie iets beter vindt. Maar zonder dit album had ik het waarschijnlijk nooit beluisterd.