Bazart - Bazart (2015)

5. Sterrenstof [Live @ Studio Brussel] *
  6. Goud [Live & Akoestisch @ Studio Brussel] *
  7. Tunnels [AB Sessie] *
avatar van motel matches
Fraaie EP, klinkt als een vlaamstalige versie van Oscar and the Wolf. Goud is een klassieker in de dop.

avatar van Sunderland
Live ook erg goed!

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
motel matches schreef:

Zat van de week in een popkwis leek inderdaad op de Nederlandstalige Oscar en de Wolf.

Maar we hadden hem toch fout ?

avatar van Gretz
DjFrankie schreef:

Maar we hadden hem toch fout ?

Ah, je had hem wellicht wel herkent als ie nog wat beter had gescoord in Song van het Jaar en de Afrekening. Duidelijk geïnspireerd door het geluid van Max Colombie en co., maar dat is totaal niet erg.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Klopt zag hem ook voorbij komen in de afrekening

avatar van pdonidvie
Krijgt volgende zaterdag een vinyl release op Record Store Day. Ben benieuwd, want ik ken enkel Goud, wat uiteraard een fantastisch nummer is.

avatar van Pinsnider
Wat is dit ontzettend leuk zeg!!! Laat deze jongens gauw een langspeler uitbrengen en lekker naar een podium in de buurt komen!!!!

avatar van Kronos
Vreselijk irritante oorwurm, dat Goud.

En als ik andere nummers van Bazart hoor lijken ze maar een trucje te hebben met die samenzang.

avatar van Jumpjet
Kronos schreef:
Vreselijk irritante oorwurm, dat Goud.

Ja het is een trucje, maar eentje die verdomd goed werkt.

avatar van dynamo d
4 mooie nummers met Zienderogen als hoogtepunt.