She Drew the Gun - Memories of the Future (2016)

Label: Skeleton Key

1. Where I End and You Begin (2:59)
  2. Since You Were Not Mine (3:45)
  3. If You Could See (4:15)
  4. Chains (3:18)
  5. Pebbles (3:25)
  6. What Will You Do (2:58)
  7. Poem (4:17)
  8. I am Not Alone (3:36)
  9. Be Mine (4:21)
  10. Pit Pony (3:30)
  11. Or So I Thought (4:13)
avatar van oftewel
Poem is schitterend! Kijk en luister naar dit geweldige glastonbury optreden Maar ook de rest van de plaat heeft een verademend eigen stijl. Bij de eerste luisterbeurt lijkt zangeres Louisa Roach erg overheersend maar na veelvuldig draaien wordt de band als band steeds beter. Erg mooie plaat!

avatar van Film Pegasus
Wat een heerlijk album. Het debuutalbum van Louisa Roach, aka She Drew the Gun. Het album is dat van een singersongwriter, aangekleed door een warm dekentje met een band rond haar. Ze neemt je mee in een dromerige reis zonder in clichés te laten vallen. Een album dat beter wordt bij elke luisterbeurt. En doet benieuwen naar haar andere materiaal en live optredens.