Wrekmeister Harmonies - Light Falls (2016)

Label: Thrill Jockey

1. Light Falls I: The Mantra (7:29)
  2. Light Falls II: The Light Burns Us All (7:15)
  3. Light Falls III: Light Sick (6:21)
  4. The Gathering (6:57)
  5. Where Have You Been My Lovely Son? (6:33)
  6. Some Were Saved Some Drowned (6:19)
  7. My Lovely Son Reprise (1:32)
avatar van rolandobabel
Aangezien artiesten als Godspeed, Nick Cave, Sigur Ros, Swans erg populair zijn, valt mij op dat ik de eerste ben, die het waardevol vind iets te schrijven over deze plaat. Ik kan de plaat erg waarderen, progrock van het donkere soort en een combinatie van bovenstaande artiesten. Dus kom op, musicmeter, geef deze plaat toch een kans...

avatar van Paap_Floyd
Ohh is er een nieuwe? Ben benieuwd!

avatar van Ataloona
Staat alweer een paar weken gereed, maar kom nog maar moeilijk aan 2016 albums toe. Zal wel weer een ouderwetse decemberinhaalslag worden zoals gebruikelijk. Dan komt deze wel zeker als een van de eersten langs. Blijft een fijne band.