Cerrone - Red Lips (2016)

1 stem

2. Move Me

met Brendan Reilly

3. Illuminate Me

met Sam Gray

4. Ain't No Party (Like Monday Night)

met Kiezsa

met Sam Gray

14. 2nd Chance

met Tony Allen

avatar van E-Clect-Eddy
Hedendaagse Disco / Dance Pop van de oude France meester van de Disco. Hier terug met de eerste nieuwe nummers in 8 jaar? Geflankeerd door een gastvocalist op elk nummer. Zomers zoals te verwachten bij dit soort muziek, als ik het toen geluisterd had, zou ik het vaker geluisterd hebben. Het is leuk om een keer te horen, misschien volgende zomer nog eens opzoeken. Vooral de laatste nummers op het album doen denken aan Chic en Time Machine zelfs een beetje aan Giorgio Moroder.

I Want met Chelcee Grimes en Mike City klinkt funky en beter dan het gemiddeld.

Waarom dit luisteren? Stond op dit merkwaardige jaarlijstje waar ook ABC, Bowie, Leonard Cohen en Paul Simon op staan.