Ennio Morricone - Le Casse (1971)

Alternatieve titels: The Burglars | Gli Scassinatori

Italië
Score
Label: Bell

1. Gli Scassinatori (3:17)
  2. Tema D'amore (3:07)
  3. Rodeo (4:20)
  4. Virage Dangereux (3:19)
  5. La Ragazza Con La Frangetta (2:24)
  6. Ma Non Troppo Erotico (3:34)
  7. Ciao Mantovani (3:02)
  8. Marinella (3:13)
  9. A Carlo S. (3:24)
  10. A Melachrino (3:12)
  11. Irene (4:08)
  12. Pour Zacharias (2:54)
  13. Le Casse [Version Alternative] * (2:39)
  14. Rodéo [Version Alternative] * (3:29)
  15. Mireille Mathieu - Mon Ami de Toujours * (3:27)
  16. Mireille Mathieu - Pas Vu, Pas Pris * (2:28)
  17. Astrud Gilberto - Una Donna Che Ti Ama * (2:57)
  18. Astrud Gilberto - Argomenti * (3:37)
avatar van Thunderball
Deze gisteren in Breda aangeschaft op 1 cd samen met de soundtrack van Peus sur la ville, die ik overigens wel stukken beter vind. Beiden zijn Henri Verneuil films met Jean Paul Belmondo in de hoofdrol.
Ik heb die cd zeker tien tot 15 jaar in de schappen zien liggen bij Velvet, zelfs toen ze nog in een ander pand zaten en nu dan eindelijk besloten hem aan te schaffen.
Aardig, maar zeker niet tot zijn beste werk te beschouwen. Eigenlijk vind ik alleen het maintheme de moeite waard. De songs vind ik sowieso redelijk gedateerd.