Army of Anyone - Army of Anyone (2006)

Label: The Firm

1. It Doesn't Seem to Matter (3:51)
  2. Goodbye (4:31)
  3. Generation (3:31)
  4. A Better Place (4:58)
  5. Non Stop (3:58)
  6. Disappear (4:07)
  7. Stop, Look and Listen (3:51)
  8. Ain't Enough (3:44)
  9. Father Figure (4:04)
  10. Leave It (4:27)
  11. This Wasn't Supposed to Happen (5:25)
avatar van candlebox
Ik ben zeer benieuwd hoe deze samenwerking klinkt. Ik heb wel het idee dat zowel de zwakke punten van filter en stone temple pilots andersom weer de sterke punten zijn, ze zouden elkaar dus prima moeten kunnen aanvullen.

avatar van candlebox
Inmiddels de cd gehoord en ik vind het een goede plaat alleen een speciale chemie heb ik niet kunnen ontdekken. Met name de muziek is heel erg stone temple pilots en Richard Patrick heeft zich daar een beetje aan aangepast.
Het is dus eigenlijk een nieuwe STP cd met een andere zanger.

avatar van kokkie
Ook gehoord nu! Lekker natuurlijk, die superstem met die composities van de STP gasten.
Maar ook nergens super! Veel t zelfde helaas en zeker geen nr wat er helemaal uitspringt. En... dat was net wat STP groot heeft gemaakt....

lekkere plaat maar heeft niet dat wat het een super plaat maakt.

3,5 en ook niet echt meer.

avatar van james_cameron
Ietwat teleurstellend album, al biedt deze gelegenheidsband wel constant kwaliteit. De mengeling van Stone Temple Pilots en Filter klinkt precies zoals je het je voorstelt. Knallende songs ontbreken helaas, waardoor de plaat maar een beetje voortkabbelt zonder echt interessant of spannend te worden. Niet slecht, maar ik luister liever naar Stone Temple Pilots en Filter afzonderlijk.

avatar van Desert
Zeer aangename 46min om naar te luisteren!