Sunset Park (1996)

Label: East West

1. 2Pac - High Til I Die (4:07)
  2. Ghostface Killah - Motherless Child (4:48)
  3. Tha Dogg Pound - Just Doggin' (4:39)
  4. Mobb Deep - Back at You (3:43)
  5. Aaliyah - Are You Ready (4:07)
  6. Groove Theory - Its Alright (4:05)
  7. Queen Latifah - Elements I'm Among (4:32)
  8. MC Lyte - Keep On, Keepin' On (4:35)

met Xscape

9. 69 Boyz - Hoop in Yo Face (4:50)

met Quad City DJ's

10. Adina Howard - For the Funk (4:05)
  11. Junior M.A.F.I.A - We Dont Need It (4:19)
  12. Big Mike - All Uv It (3:07)
  13. Onyx - Thangz Changed (3:59)
  14. Miles Goodman - Shorty's Game (2:51)
avatar van seanpuffy
een redelijk goed album
alleen de track van mc lyte - keep on, keepin' on heeft erg veel weg van letter 2 my unborn van 2pac. een van de twee hebben het van elkaar gecoverd.
maar voor de rest goed album zoals de film.
perfecte soundtrack voor de hele goede film.

3.5

avatar van Verbston
seanpuffy schreef:

De een heeft het niet van de ander en de ander ook niet van de een. Dit is een fenomeen wat niet onbekend is in de hiphop. De twee nummers maken gebruik van dezelfde sample, in dit geval bedoel je hoogstwaarschijnlijk het gebruik van Michael Jackson's 'Liberian Girl' in beide nummers. Dit zie je ook bij Heltah Skeltah - Letha Brainz Blo en Pete Rock & CL Smooth - Searching (remix) en bij 2Pac - All Eyez On Me en Nas - Street Dreams om er een paar bekende uit te pikken.

Absolute uitblinkers op dit album zijn overigens de inbrengen van Mobb, 2Pac, Ghost en Onyx!

avatar van Jar0on
Mobb Deep - Back At You Heb die track al zo vaak op repeat gehad toen ik hem net ontdekte!

avatar van KILLERBEE99
track 1, 2 en 4

avatar van Dead_Presidents
High Til I Die en Motherless Child ?

avatar van Gyzzz
Back At You is een van de beste Mobb Deep tracks wat mij betreft. Uit de tijd dat meer artiesten hun beste tracks (e.g. 2pac - Pain en Staring Through My Rearview, Warren G - Regulate, etc.) op onbeduidende soundtracks zetten.