Connan Mockasin - Please Turn Me Into the Snat (2010)

1 stem

Nieuw-Zeeland
Label: Phantasy

1. Megumi the Milkway Above (2:28)
  2. It's Choade My Dear (4:05)
  3. Faking Jazz Together (5:13)
  4. Quadropuss Island (2:12)
  5. Forever Dolphin Love (10:04)
  6. Muss (1:16)
  7. Egon Hosford (2:12)
  8. Unicorn in Uniform (3:40)
  9. Grampa Moff (0:25)
  10. Please Turn Me Into the Snat (4:33)
avatar van zaaf
Eerste vingeroefening van Connan zelf na wat EP-tjes met Ross Walker, Seamus Ebbs en James Milne als Connan & the Mockasins.
Met Liam Finn maakte hij in 2010 een album onder de naam BARB en toerde in het voorprogramma van Crowded House.

Deze plaat is in 2011 heruitgebracht als Forever Dolphin Love en staat separaat op deze site. Of dat zo blijft... Op RYM staan ze allebei, met verschillende waardering. Blijft toch een interessant fenomeen, publieke waardering, en waar dit op gebaseerd is.

Oja, zou ik bijna vergeten; dit is een fijne plaat als je van psychedelica houdt. Gaat behoorlijk richting dream pop. Het smaakt mij uitstekend.