Go West - Go West (1985)

Label: Chrysalis

1. We Close Our Eyes (3:50)
  2. Don't Look Down (3:55)
  3. Call Me (4:11)
  4. Eye to Eye (3:34)
  5. Haunted (3:18)
  6. S.O.S. (4:01)
  7. Goodbye Girl (5:08)
  8. Innocence (4:10)
  9. Missing Persons (5:25)
avatar van PEN15
Ik had naar aanleiding van die GTA hype hier wel wat reacties verwacht, ghehe.

Deze plaat kan weinig verkeerd doen bij mij, als ik het al niet leuk vond dan was het wel omdat ik het vaak gebruikt heb om basgitaar te leren spelen. Vooral SOS en de absolute kraker van deze plaat We close our eyes hebben heerlijke baslijntjes. Omwille van zijn stevige synthpop, ruige gitaren en bonkende bassnaren zet ik deze toch nog vrij regelmatig op en vind ik We close our eyes nog steeds zo goed als jaaaren geleden.

Pas verder wel op als je geïnteresseerd bent in alleen we close our eyes, dit is jammer genoeg slechts de single versie. Er is een extended versie van met een langer intro en een gitarenintermezzo. Zonde dat ze die er niet opgezet hebben, want die is echt veel mooier.

avatar van Reint
Suggestieve hoes.

Klepper is en blijft natuurlijk het aanstekelijke 'we close our eyes',niet kapot te krijgen.
De andere singles 'call me' en 'don't look down' zijn ook niet onaardig.

Ooit live in het sportpaleis gezien.

avatar van Madonna
"We Close Our Eyes" is toch een fantastisch nummer. De VPRO heeft de tune ook nog lang gebruikt bij de aankondiging van programma's........