Masta Killa - Loyalty Is Royalty (2017)

Label: Nature

1. Intro (0:51)
  2. Return of Thee Masta Kill (3:21)

met Young Dudas en Cappadonna

3. Loyalty Is Royalty (R.I.F. - Rapping Is Fundamental) (2:37)

met AB en JR

4. Therapy (3:05)

met Method Man en Redman

5. OGs Told Me (3:30)

met Boy Backs en Moe Roc

6. Wise Words by the RZA (1:38)

met RZA

7. Trouble (2:38)
  8. Skit (0:55)
  9. Down with Me (3:46)

met Sean Price

10. Tiger and the Mantice (2:41)

met Inspectah Deck en GZA

11. Real People (2:52)

met Prodigy en KXNG CROOKED

12. Flex with Me (3:25)

met Chanel Sosa

13. Calculated (4:42)

met Ra Stacks en Nick Guns

14. Noodles, Pt. 1 (3:28)
  15. Noodles, Pt. 2 (2:11)
  16. Outro (1:47)
avatar van ThingMan
Ik ben verrast. Ik vind Masta Killa een fijne rapper om naar te luisteren. Soms wat eentonig maar dit album vind ik lekker om naar te luisteren. Er staan verrassende gastartiesten op zoals Sean Price (RIP), Prodigy (RIP), Method Man & Redman uiteraard maar ook GZA weer eens samen met Inspectah Deck. Down With Me is wel een van mijn favorieten van dit album maar Flex With Me, Therapy, Noodles pt. 1, Real People en Trouble bevallen mij ook prima. Ja lekker plaatje van Masta Killa. Kijk uit naar de nieuwe Wu-Tang plaat.