Whispering Sons - Image (2018)

Belgiƫ

9. Dense (3:10)
  10. No Image (5:43)
avatar van Kos
Kos
Niet echt het meest vrolijke plaatje he, dit?

SadneSS iS rebellion

avatar van LucM
Deze band is in België een enorme hype. Hun sound deed mij onmiddellijk denken aan de new wave anno 1980 en meer bepaald Siouxsie & the Banshees door de zang, de donkere sfeer en vooral het gitaargeluid. Origineel is dat dus niet maar wat is er wel in 2018 wat echt vernieuwend is? Een meesterwerk is dat niet maar de songs zijn globaal wel sterk: duister, emotioneel en beklemmend. Tenslotte heb ik liever dat ze uit de postpunk/new wave putten dan bv. uit de AOR of nu metal.

avatar van Premonition
Sippenhaft schreef:
SadneSS iS rebellion

Da's een andere band

Kos schreef:
Niet echt het meest vrolijke plaatje he, dit?

Sadness is Rebellion.....

Premonition schreef:

Da's een andere band

Lebanon Hanover

avatar van dumb_helicopter
Fijn album, maar misschien net wat te veel van hetzelfde. De sterkste songs zitten bijna allemaal achteraan de plaats. Mooie vocalen van Fenne!

avatar van Hega
Heerlijk album en een geweldige band!
Heb ze vanavond in De Beurs (Eurosonic Groningen) mogen aanschouwen.
De zangeres is zeer intens en zorgt voor een boeiende performance.
Heb zeer genoten van deze band.