Selena - Timebomb (1989)

1. Timebomb (3:35)
  2. Blue by You (3:56)
  3. Strange Love (3:35)
  4. So Far Away (3:55)
  5. It Must Be Love (1:56)
  6. Cry Baby Cry (3:43)
  7. Shotgun (3:44)
  8. Eyes on You (4:15)
  9. And My Heart Beats (3:53)
  10. Missing You (4:31)
Selena. Nederlandse zangeres uit omgeving Nijmegen.Had in bijna heel europa sucess met haar singles shotgun, timebomb en so far away. Jammergenoeg heeft ze het succes niet kunnen vasthouden. en in 1992 is ze na een paar flopsingles (mede doorat ze geen support van platenmaatschappij kreeg) ermee gekapt. Maar voor het Italo/Euro NRG genre is dit zeker een klassieker!

avatar van Thunderball
Ik heb deze destijds gekocht, vooral om dat ik het toen een lekker wijf vond, maar de plaat was verassend goed. Ik draai hem nooit meer, maar zal hem weer eens op zoeken en opzetten.

avatar van Poeha
Thunderball schreef:

Ik moet bekennen dat ik het deels om dezelfde reden heb gedaan
Maar ook omdat dit dametje (zeker live) een geweldige stem had/heeft.
So Far Away vind ik nog steeds een erg prettig nummer.

avatar van edje1969
Polderinbreng van goed Italodisco.... erg mooi is trouwens de ballad And My Heart Beats. Single kraakte tot en met. Blij dat ik het later alsnog op cd wist te krijgen. Strange Love is ook een aanrader. Verder aardig album. Los van dit album. Heb de 12" van Shotgun en Timebomb. Die vervelen zeker niet...