Wintersleep - In the Land Of (2019)

Canada
Label: Dine Alone

1. Surrender (4:18)
  2. Forest Fire (4:18)
  3. Beneficiary (3:53)
  4. Into the Shape of Your Heart (4:30)
  5. The Lighthouse (4:12)
  6. Never Let You Go (2:57)
  7. Soft Focus (4:31)
  8. Waves (4:41)
  9. Terror (4:16)
  10. Free Pour (5:28)
avatar van indie-nerd
Beneficiary is lekker aanstekelijk!

avatar van Grecio
Into the Shape of Your Heart ook al, lekker meezing album zo te horen hehe

avatar van koosknook
"Canadese Westcoast uit Halifax" Fijne plaat, hoor! Lighthouse is mijn favoriet.

avatar van koosknook
Stil hier! Iedereen nog in Wintersleep? Deze plaat hoort bij het voorjaar!
Het is zeker geen wereldschokkend album, soms zelfs een beetje té zoet, maar verder luistert het echt lekker weg.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Ik ga het vorige album ook eens beluisteren van de week, ter vergelijking.

avatar van Grecio
Draai hem nu voor de eerste keer koosknook. Klinkt inderdaad wel prima, vond de singles ook al wel goed. Benificiary en Shape of your Heart blijven wel de uitschieters voor mij. Van Waves krijg ik trouwens een lekker Strokes/Tame Impale vibe-je.

kennie
Niet zo goed als de vorige plaat. Wintersleep gaat altijd een beetje op en neer. Goeie plaat, wat mindere plaat. Nooit slecht trouwens maar een topper als bv Shadowless of Metropolis zoals op hun vorige staat hier niet op. Hoogstens The Lighthouse komt in de buurt.
Welcome to the Night Sky hebben ze trouwens voor mij nog niet overtroffen.