Smif N Wessun - The All (2019)

Label: Duck Down

1. Intro (The Education of Smif-n-Wessun) (3:53)
  2. Testify (1:28)

11. Illusions (3:38)
  12. One Time (3:27)
avatar van bennerd
Mausie schreef:
Zeg ik iets geks als ik zeg dat dit vrij uitgeblust klinkt?

Dat is helemaal niet gek. 9th Wonder produceert "gewoon degelijk", maar dat steekt inderdaad bleekjes af in vergelijking met de weergaloze EP van Black Thought vorig jaar. Helaas zijn het Tek en Steele die de boel naar beneden halen. Wat een saaie, geforceerde bedoening is het hier. Ik had op een hoogtepunt van Rick Ross gehoopt, maar ook hij kan hier zijn gewoonlijke niveau niet halen. De immer wisselvallige Raekwon van het laatste decennium zit hier ook weer aan de verkeerde kant van het gemiddelde. Pijnlijke onvoldoende.