A.A. Bondy - Enderness (2019)

Rock / Folk
Label: Fat Possum

1. Diamond Skull (4:14)
  2. Killers 3 (3:52)
  3. In the Wonder (3:37)
  4. The Tree with the Lights (1:41)
  5. Images of Love (3:39)
  6. I'll Never Know (3:41)
  7. Pan Tran (2:47)
  8. Fentanyl Freddy (4:14)
  9. #Lost Hills (3:34)
  10. Enderness (4:50)
avatar van heicro
De eerste tracks zijn vrijgegeven 'Killers 3' en 'Image of Love'.

Moet even slikken, dit is anders dan ik had gehoopt.

avatar van Lambchop
Mmmm oude werk was wel meer m'n straatje

avatar van E-Clect-Eddy
Het complete album is al sinds donderdag te beluisteren via NPR first listen

als je de rest wil luisteren heicro

avatar van clayhill
Anders dan het oude werk maar prachtig !!

avatar van brt
brt
Lambchop schreef:
Mmmm oude werk was wel meer m'n straatje

Geef het nog een kans, Lambchop en heicro. De sound is idd anders, maar het (melancholische) gevoel is vergelijkbaar met zijn eerdere werk.

Ik moest ook even wennen, maar het pakte me toch vrij snel. Qua songmateriaal toch gewoon weer een degelijke plaat, die uiteindelijk de AA Bondy liefhebber wel weer zou moeten (kunnen) aanspreken.

avatar van Lambchop
brt schreef:

Ok ga ik zeker doen maat

avatar van brt
brt
Ben benieuwd Lambchop! Het is eigenlijk een beetje als bij de laatste plaat van je naamgenoot. Ook die is heel anders dan ouder werk (alhoewel het album daarvoor ook al die richting in sloeg). Die had bij mij ook wat meer tijd nodig om de songs 'af te pellen' maar dan blijken ze er wél te zijn en nog behoorlijk goed ook

avatar van clayhill
Volgens mij begreep hij zelf ook niet helemaal waarom hij op Take Root stond.....Omdat het podium 10 cm hoog is in de kelderzaal, stond ik vroeg bij de trap te wachten tot we die mochten afdalen. Het was dan ook behoorlijk vol en erg warm. De verbazing was dan ook groot dat ik na drie nummers vrijwel alleen vooraan stond, driekwart was vertrokken. Een beetje sneu voor de performer. Ik heb in ieder geval genoten !