Vorna - Sateet Palata Saavat (2019)

Finland
Label: Lifeforce

1. Ylle Kaartuvat (1:34)
  2. Toinen (4:45)
  3. Syvyydet (5:06)
  4. Sydäntalven Puut (4:06)
  5. Maa Martona Makaa (5:39)
  6. Aalloista (7:46)
  7. Virvatulet (4:47)
  8. Tyhjyys on Tyyni (6:13)
  9. Sateet (6:45)
  10. Kauas (6:11)
avatar van andnino
Wat een heerlijke plaat! Dit is zo'n beetje mijn herfstalbum voor dit jaar. Vorna beheerst alle elementen van de Scandinavische metal op een zeer hoog niveau. De heerlijke gure maar toch melodieuze riffs, de keyboards die samensmelten met de gitaar, de melancholie, de prachtige Amorphis-achtige cleane zang. Het vormt een prachtig geheel op dit album met een titel die ik niet eens ga proberen uit te spreken. Maar een aanrader is het!

avatar van andnino
The_CrY, gigage, namsaap ik denk dat jullie deze wel wat vinden! Deze band is hier blijkbaar nog compleet onbekend, dat wilde ik graag even doorbreken.

avatar van The_CrY
Klinkt interessant, bedankt voor de tip! Daar ga ik binnenkort even voor zitten

avatar van gigage
Begint al wel lekker. Prachtige hoes ook.

avatar van namsaap
De clip van Sateet alvast gekeken/geluisterd. Klinkt veelbelovend. Dank voor de tip andnino! Ga ik zeker uitgebreider luisteren.