Y La Bamba - Entre los Dos (2019)

1 stem

5. Soñadora (4:33)
  6. Las Platicas (2:50)
  7. Los Gritos (3:55)
avatar van E-Clect-Eddy
Bezige bij Luz Elena Mendoza komt 7 maanden na het prachtige Y La Bamba - Mujeres (2019) al weer met een opvolger.

Op hetzelfde label waarbij ze een maand geleden al de single Something Wild had uitgebracht voor het nieuwe album van New Move - Paradise Hotel (2019)

De eerste single Entre los Dos ligt in het verlengde van de nummers van het vorige album. Muzikaal lijkt Luz Elena nog iets meer Latijns-Amerikaanse invloeden toe te voegen... in een licht trippend sfeertje.

De begeleiden video, met visuele verwijzingen naar Indische Hindoe(?) cultuur, is in Guadalajara, Mexico opgenomen.