Porcupine Tree - Los Angeles 30th July 2003 (2020)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Blackest Eyes (5:29)
  2. Shesmovedon (5:24)
  3. Gravity Eyelids (7:41)
  4. Futile (7:49)
  5. Even Less (7:15)
  6. Slave Called Shiver (4:38)
  7. Waiting (4:42)
  8. Hatesong (8:42)
  9. Russia on Ice (12:08)
  10. Moon Touches Your Shoulder (6:12)
  11. Strip the Soul (8:06)
  12. Wedding Nails (6:42)
Deze staat sinds vorige week op de band's Bandcamp (daar ook gratis te beluisteren en te koop als download), ten tijde van de co-headline tour met Opeth. Opgenomen ten tijde van de liveopnames van XM, XM II en Warszawa, staat hier toch veelal hetzelfde werk op (hoewel het publiek wel veel toevoegt in het geval van de eerste twee). Desondanks wel een steengoed geheel. Uitschieters zijn Hatesong, Russia on Ice en het toegift.

De liveversie van Futile is niet eerder uitgebracht, en in studiovorm kwam die alleen uit op een promoschijfje geloof ik.