Pharis & Jason Romero - Bet on Love (2020)

1 stem

Canada
Roots
Label: Lula

1. Hometown Blues (3:05)
  2. New Day (5:08)
  3. Roll on My Friend (3:22)
  4. Right in the Garden (3:37)
  5. Bet on Love (4:55)
  6. New Caledonia (3:23)
  7. We All Fall (3:44)
  8. Old Chatelaine (3:40)
  9. A Bit Old School (3:42)
  10. Kind Girl (4:20)
  11. World Stops Turning (4:07)
avatar van wvv89
Hebben we eerder dit jaar uitstekende albums van folk duo's The Lowest Pair en Chatham Rabbits gehad. Nu is het de beurt aan Pharis & Jason Romero uit Canada. Sinds 2007 actief als muzikanten en inmiddels zes albums verder. De banjo is prominent aanwezig op Bet On Love. Niet geheel verrassend, want Jason Romero heeft een winkel waar hij banjo's produceert.
Er zijn niet bepaalde nummers die er heel erg boven uitsteken, maar vooral als geheel is het mooi en sfeervol. Een echte folkplaat. De inspiratie na zoveel albums is in ieder geval niet verdwenen en ze klinken beter en verfrissender dan ooit.