Minco Eggersman, Theodoor Borger, Aaron Parks & Oscar Gudjonsson - Unifony II (2020)

Nederland / Noorwegen

9. Mercy (6:23)
  10. Move (4:12)
  11. Abide (4:40)
avatar van Broem
Opvolger van het album Minco Eggersman, Theodoor Borger & Mathias Eick - Unifony (2018) met de vaste kern Borger en Eggersman. Vorige keer bijgestaan door Mathias Eick en deze keer door het duo Parks en Gudjonsson. Concept en sound blijft hetzelfde en dwz erg goed. Quartet speelt in een heerlijke flow en alles klinkt afgewogen. Sound en productie ook nu weer subliem. Om door een ringetje te halen. Net een nieuwe speakerset neergezet en dit is smullen.

avatar van Leptop
Nieuwe speakerset? Hmmm....ik word nieuwsgierig .

Ik zag op Hifi.nl een 9 voor de klank.
Ga het ook eens een luisterbeurt geven, dit album.

avatar van spoiler
De vorige plaat van deze heren is erg goed. Ben erg benieuwd naar deze. Gaat wel op vinyl in huis komen.

avatar van Broem
Vinylversie vandaag thuis gekregen en inmiddels bezig met z’n vaste rondetijden van 33.3 rpm (anders jengelt ‘t zo) Heerlijk album maar dat had ik al verteld. Deze persing van Music on Vinyl klinkt subliem (en dat is weleens anders)

avatar van Mssr Renard
Zonder Matthias Eick, maar met Aaron Parks, en die vind ik ook leuk.

avatar van spoiler
Zondagochtend...... lekker rustig de dag ingaan met deze plaat.