LateNightTales: Khruangbin (2020)

11. Pesniary - Začarovannaja Moja
  12. Khruangbin - Summer Madness
  13. Paloma San Basilio - Contigo
  14. Roha Band - Yetikimt Abeba
  15. Tierney Malone en Geoffrey Muller - Trans-mission for Jehn: Gnossienne No. 1
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Dit zal één van de meest interessante edities van Late Night Tales worden, schat ik zo. Op de openingstrack na put Khruangbin uit een rijtje relatief obscure namen waar nog niets van op de site staat, zoals de protodancegroep Justine and the Victorian Punks en de Koreaanse psychedelische rockgroep Sanullim. Een beetje rondluisteren op YouTube heeft me al kennis laten maken met een paar toffe nummers, dus dit wordt denk ik een compilatie om naar uit te kijken.

avatar van Osiris Apis
Interessant! Obscure artiesten zeg. Ik ken er geen 1 m.u.v. Santana natuurlijk.

Poa
Op streamingdiensten is nu de 12-track LP versie toegevoegd, hopelijk volgt de volledige mix van 15 nummers ook nog..

Poa
Net op weg, en Nazia Hassan - Khushi is alvast vreselijk. Even kijken hoe dit uitpakt.

Die plaat van Maxwell Udoh is geweldig, mooi een stukje Sexual Healing in verstopt ook. Erg benieuwd naar de rest.