Fred again.. - Actual Life (April 14 - December 17 2020) (2021)

Electronic / Dance
Label: Atlantic

1. April 14th 2020 (0:40)
  2. Kyle (I Found You) (3:16)
  3. Dermot (See Yourself in My Eyes) (3:48)
  4. Yasminah (See Your Face Again) (3:04)
  5. Hackney [Interlude] (0:14)
  6. Julia (Deep Diving) (4:34)
  7. Adam [Interlude] (1:45)
  8. Me (Heavy) (3:03)
  9. Big Hen (Steal My Joy) (4:23)
  10. Marnie (Wish I Had U) (3:12)
  11. Sabrina (I am a Party) (3:19)
  12. Lydia (Please Make It Better) (3:07)
  13. Carlos (Make It Thru) (3:23)
  14. Angie [Interlude] (2:48)
  15. Angie (I’ve Been Lost) (4:45)
  16. December 17th 2020 (0:21)
  17. Marea (We’ve Lost Dancing) (4:45)
avatar van overmars89
Werkelijk waar een prachtige plaat! Kippenvel to the bone!

avatar van trebremmit
Vind er maar weinig aan met al die vreselijke samples van aanstellers op het internet. Bij een bvdub of een Burial trek ik dat emotionele wel maar hier vind het echt tergend slecht. Veel te soft en kitscherig dit.

avatar van coldwarkids
Lekker hoor, dat emotionele door die minimal beats heen. I Like!

avatar van overmars89
trebremmit schreef:

Ergens snap ik dat wel, zeker als je het vergelijkt met Burial. Ik kan mij ook wel voorstellen dat mensen dit heel pretentieus vinden, maar bij mij raakt het net een gevoelige snaar. Kan ook niet precies pinpointen waarom of iets.

avatar van -SprayIt-
Halleluja die laatste track doet het 'm wel voor mij. Op repeat! Heerlijke sfeer, top plaatje dit!

avatar van Teunnis
De losse nummers zijn kleine hoogtepuntjes dit jaar, met name Julia en Marea. Maar als album is dit bij momenten dodelijk saai. Vooral na Julia grijpt de plaat me helemaal niet meer, totdat ik weer opveer bij Angie of Marea.

avatar van Juul1998B
1,5
Oei, toch veel minder dan ik dacht.
Toen ik hoorde dat ze in de afas live waren ( zelf liep ik naar de ziggo dome voor the cure) waren veel mensen daar enthousiast.
Vandaar ff een poging gedaan maar nee, niets voor mij dit.
Hele simpele edm met een doorzichtig jasje.