Diep Triest - Schat! Het Lag Niet aan Jou (1995)

geen stemmen

7. Je Veux de l'Amour
  8. Manuela
  9. Kleine Café
avatar van nlkink
Diep Triest is een Groningse groep, opgericht door Theo Driessen nadat hij uit de formatie Hollands Verdriet was verwijderd/gestapt (de meningen verschillen tot op vandaag). De groepsnaam is zelfs een reactie op de gebeurtenissen omdat het Driessen verboden werd om de naam Hollands Verdriet te gebruiken na zijn vertrek.
Je krijgt bij Diep Triest een avondje smartlappen met de tong ferm in de wang. De zang van Driessen is (bewust) 'over de top'. Persoonlijk word ik er altijd wat lacherig van.
Schat Het Lag Niet Aan Jou is precies wat je tijdens een optreden van Diep Triest kunt verwachten: een mix van zelfgeschreven nummers en covers, vocaal enorm vet aangezet door Driessen. Ik heb ze een keer zien optreden in Hoogkerk, en dat was genoeg voor de rest van mijn leven.

avatar van Premonition
Diep Triest is jeugdsentiment. Vaak live gezien tijdens georganiseerde feesten in de jaren negentig in Groningen (bedrijfsborrels en tijdens Gronings Ontzet/Koninginnenacht), waar het bier rijkelijk vloeide en dan wordt alles vanzelf leuk .

avatar van ZAP!
'Het' in de titel moet met een hoofdletter, toch?

avatar van nlkink
Zou kunnen. Dien maar een correctieverzoek in

avatar van EttaJamesBrown
En natuurlijk een ! toevoegen

avatar van coldwarkids
ZAP! schreef:
'Het' in de titel moet met een hoofdletter, toch?

Aan ook dan hè

coldwarkids schreef:
Aan ook dan hè
Hier val ik als hobbyneerlandicus door de mand, dit weet ik zo even niet...

avatar van Venceremos
Voorzetsels in titels zijn met kleine letter, voor het Engels weet ik dat zeker althans.

Zo’n onzin.
Onzin of niet, het is wel een systeem.
Vind het er ook niet uitzien btw in een hele zin, zo’n voorzetsel dat dan weer met een kleine begint.. Ieder z’n manier, dat dan weer wel
zo heb ik zelf op een bepaalde site consistent al mijn berichten met kleine letters getypt. geen hoofdletter bij een nieuwe zin, maar wel gebruikmakend van interpunctie. en in de berichten hier mag dat ook. verder probeer ik het gebruik van smileys te beperken, maar dat lukt me vooral op de metersites maar matig.

anyway, terug ontopic, want straks ligt het nog aan mij...