Wiki - Half God (2021)

Label: Wikset

1. Not Today (2:37)
  2. Roof (3:05)
  3. Remarkably (3:56)
  4. Can't Do This Alone (2:43)

met Navy Blue

15. Still Here (4:54)

met duendita

16. Grape Soda (4:21)
avatar van waxs
Ik heb er wel weer zin in, de eerste tracks beloven een wat grimmiger karakter dat een beetje zweeft tussen het oude RATKING geluid en low-fi productie werk. Wiki is hoe dan ook een getalenteerd artiest die moeiteloos beweegt tussen genres en productie thema's.

avatar van Rain King
het sfeertje op deze plaat is ongekend goed

avatar van overmars89
Fijn plaatje, al vind ik wel dat veel van het ondergrondse steeds meer op elkaar begint te lijken. Griselda weet steeds meer zieltjes te winnen als Mach Hommy, Rome Streetz en anderen. Dan heb je ook nog het abstracte hoekje van Standing On The Corner met MIKE, Navy Blue, EARL, Medhane.. Enz..

Ik houd van de kwaliteit, maar er is iets te veel kwantiteit, waardoor veel projecten op elkaar lijken IMO.