Heideroosjes - Infocalyps (2021)

Punk / Rock

11. Doe Maar Net Alsof Je Neus Bloedt
  12. De Peel in Brand
  13. Wilhelmus
avatar van spoiler
Altijd leuk. Een nieuwe Heideroosjes.
Nooit meer verwacht en hopelijk na alle corona ellende weer op de podia, alwaar ze het best tot hun recht komen

avatar van Eddie
Leuk inderdaad. De laatste singels voorspellen een lekkere ouderwetse Heideroosjes plaat. Deze wordt toch alleen online uitgebracht?

avatar van Poles Apart
#12 Rowwen Hèze cover?

Poles Apart schreef:
#12 Rowwen Hèze cover?

Ja, maar die hebben ze al eerder gedaan.

Voor zover ik weet zijn het 8 nieuwe nummers op kant A en 5 bonus tracks op kant B. Waaronder dus De Peel in Brand.

Eddie schreef:

Ook op LP en CD vanaf 1 oktober.

avatar van Bert Wasbeer
Altijd leuk om Marco eens ouderwets te horen mopperen. Huilie huilie vind ik niks maar de rest van wat er tot nu toe is verschenen is dik op orde.

avatar van joko150
Leuke vrijgegeven nummers. Kijk hier wel naar uit.

avatar van Bartman
Is dit een EP? Aan het aantal nummers te zien zou het toch eerder als album gezien kunnen worden of niet?

avatar van spoiler
Uitgebracht als EP inderdaad.

Maar de 5 bonus tracks maken er een volwaardig album van zou je zeggen

avatar van Bartman
Tja, volgens mij is ie online als ep uitgebracht, maar is de cd- en lp-uitgave een volwaardig album door toevoeging van de extra tracks.

avatar van Eddie
Wat een leuke plaat is dit toch. Het voelt als een trip down memorylane. Ik heb prachtige herinneringen aan de Heideroosjes met Dynamo 1999 als hoogtepunt, ( en persoonlijk crowd surf record ). Deze plaat voelt alsof hij in 1997 is uitgebracht heerlijk. Wat mij betreft mogen de roosjes nog jaren op deze manier door gaan!