Jungle by Night - Algorhythm (2021)

Jazz / Funk
Label: V2

1. Scrolling in the Deep (4:52)
  2. Axolotl (4:35)
  3. Cookies (4:48)
  4. E17 Snack (4:06)
  5. Angelo Samsonite (4:55)
  6. Where Are We Going (5:18)
  7. Destination A2 (4:06)
  8. Multi Beam (4:04)
  9. Force (4:07)
  10. Odyssey (6:23)
avatar van the weaver
leukste nederlandse band momenteel. in 1 week alle muziek tot mij genomen, wel eens lekker instrumentaal. de laatste knalt er echt uit .

Dim
Who needs vocals anyway? Méér aantrekkelijk kun je een instrumentaal album niet krijgen. Geen moment verslapt het.

avatar van sj0n88
In mijn ogen toch wel onterecht dat deze band weinig aandacht krijgt hier op MusicMeter. Wist in 2021 ogenschijnlijk zonder enige moeite een afgeladen Ronda in de Tivoli op z'n kop te zetten, en met deze plaat laten ze zien ook binnen hun genre te kunnen vernieuwen. Met Cookies hebben ze een nieuw ultiem festivalanthem op zak en de rest van deze plaat zit ook gewoon erg goed in elkaar.