The Brian Jonestown Massacre - Fire Doesn't Grow on Trees (2022)

Label: A

1. The Real (4:55)
  2. Ineffable Mindfuck (3:30)
  3. It's About Being Free Really (3:29)
  4. Whats in a Name? (4:07)
  5. Silenced (3:23)
  6. Before and Afterland (4:50)
  7. You Think I'm Joking? (3:58)
  8. #1 Lucky Kitty (4:06)
  9. Wait a Minute (2:30 to Be Exact) (2:38)
  10. Don't Let Me Get in Your Way (2:46)
avatar van Jonestown
De 10" met het openingsnummer is BJM old school en belooft alweer veel goeds voor het album. En zoals de laatste jaren usance is geworden is dat plaatje de voorbode voor nieuw albumwerk. Zo ook nu dus weer.
Op de b-kant van die wit gekleurde 10" (oplage volgens de hoes bedraagt 1.000 stuks) het niet op de tracklisting van FDGOT voorkomende Where Do We Go From Here?
En die LP wordt voor de verandering geperst op ouderwets, ordinair ZWART vinyl. Dus geen indie-only onzintoestanden.

avatar van Poepie34
Heb een zwak voor deze band en er staan wederom een aantal pareltjes op. In oktober live in Nijmegen.

avatar van Kaaasgaaf
Prima plaatje dit, maar toch enigszins teleurstellend na de 70 (dezelfde-dag-geschreven-en-opgenomen) nummers die anton vorig jaar op youtube uitbracht. Daar zaten veel spannendere en weirdere dingen tussen, hopelijk vinden die nog hun plek op volgende albums en zal blijken dat dit slechts een degelijk voorproefje was.