Loudon Wainwright III - Lifetime Achievement (2022)

Roots / Folk
Label: StorySound

1. I Been (2:16)
  2. One Wish (2:15)
  3. It Takes 2 (4:54)
  4. Fam Vac (3:57)
  5. Hell (3:38)
  6. Little Piece of Me (3:27)
  7. No Man's Land (2:16)
  8. Back in Your Town (4:26)
  9. Town & Country (4:16)
  10. Island (4:07)
  11. It (2:17)
  12. Hat (3:58)
  13. Lifetime Achievement (3:26)
  14. How Old Is 75? (4:31)
  15. Fun & Free (3:09)
avatar van vandelin fooled
Als vanouds!

avatar van Bartjeking
Zeker! Zijn humor blijft geweldig. No Man's Land, een liedje geschreven vanuit het gezichtspunt van een hond; of Fam vac.....Het zou Loudon Wainwright niet zijn als dit niet een normale familievakantie betreft, maar juist een vakantie om wég te gaan van zijn familie. En toch wordt het geen gimmick; ook door het evenwicht te bewaren met nostalgische nummers zoals Lifetime Achievement en How Old Is 75.

Een man die zich bewust is van de vergankelijkheid van het leven en er het beste van maakt. Zou hem graag eens willen zien; maar dichter dan london komt hij meestal niet.