Tomb of Finland - Across the Barren Fields (2022)

1 stem

Finland
Label: Uprising!

1. Waiting for the End (4:53)
  2. Coffin Bound (5:39)
  3. Perpetual Entombment (4:14)
  4. Cursed Be the One (5:22)
  5. Wretched Bliss (5:07)
  6. Shadows of the North (4:18)
  7. Nightfall (4:15)
  8. The Gallows (6:57)
  9. In Memoriam (2:02)
avatar van james_cameron
Ook ditmaal vormt de saaie, monotone grunt van de zanger het grootste probleem. De muziek, een stevige portie doom- en black metal, is in orde, zij het niet bijzonder. We hebben het allemaal wel eens eerder en vooral beter gehoord. Binnen het genre weet deze finse band dan ook niet boven het maaiveld uit te steken. En dat is voor een derde album best een probleem.

avatar van GrafGantz
james_cameron schreef: