Tristan - Wellif (2022)

Label: [PIAS]

1. Ian Des (2:27)
  2. Human Allergy (4:02)
  3. Wildmouth (4:18)
  4. Why Put the Fire Out (4:51)
  5. It's Him (5:06)
  6. Isuk (4:41)
  7. Hellballad (3:37)
  8. Muscle (3:46)
  9. Marty (2:46)
  10. Privé (3:53)
avatar van MusicFreak
De dame met de zelf bedacht songtitels alhoewel die hier groot en deels achterwege blijven..

De muziek van Tristan blijft lastig te omschrijven, ze heeft een achtergrond in de Jazz maar dit album bevat nog zoveel meer. Pop en electronica zitten ook zeker verweven in de muziek van de Belgische zangeres.

Gewoon maar gaan luisteren en genieten

Toch met gemak 1 van de grootste talenten die ons land rijk is. Maar het krijgt voorlopig niet de aandacht die het verdient, lijkt het. Dat merk je alvast hier.
Als je dat dan vergelijkt met een hype als The Haunted Youth. Soms begrijp ik het niet goed.