BROCKHAMPTON - TM (2022)

1. FMG (2:30)
  2. Animal (4:22)
  3. Listerine (3:06)
  4. New Shoes (3:18)
  5. Keep It Southern (1:57)
  6. Man on the Moon (4:00)
  7. Better Things (2:53)
  8. Crucify Me (4:22)
  9. Duct Tape (4:44)
  10. Always Something (3:29)
  11. Goodbye (2:49)
avatar van sj0n88
Opvallend dat het afscheidsalbum van de beste boyband allertijden hier zo weinig aandacht krijgt. Dit terwijl de band toch best wat status op MuMe heeft opgebouwd. En wat mij betreft terecht: Brockhampton heeft in de paar jaar dat ze bestonden veel relevant materiaal uitgebracht.

Aan de eerste luisterbeurt van dit goodbye-album begon ik aanvankelijk wat sceptisch, maar ik vind het album echt meer dan genietbaar. Zoals we van de mannen gewend zijn, schiet het verschillende kanten op. Van gladdere popsongs (Man on the Moon en Duct Tape) tot aan heerlijke meer naar trap neigende tracks (Listerine). Het talent straalt er nog steeds vanaf.