Booty Luv - Boogie 2Nite (2007)

Dance
Label: Hed Kandi

1. Boogie 2Nite (3:17)
  2. Shine (3:26)
  3. Don't Mess with My Man (2:56)
  4. Some Kinda Rush (3:31)
  5. Dance Dance (3:08)
  6. Be Without You (3:41)
  7. Who's That Girl? (3:03)
  8. Good Girl's Gone Bad (2:35)
  9. A Little Bit (3:13)
  10. He's a Winner (3:16)
  11. Something to Talk About (3:24)
  12. Where You Are (3:53)
  13. Boogie 2Nite [DB Boulevard Edit] * (3:17)
  14. Shine [M's Smooth Edit] * (3:29)
  15. Don't Mess with My Man [Ryden's Live Edit] * (2:59)
avatar van NewYorkCityLight
Singles klinken wat gelikt, maar ik moet toch toegeven dat ik Shine wel een leuk nummer vind.

avatar van NewYorkCityLight
Vind het toch wel knap dat zelfs de 5e single weer de top40 in komt. Hoewel het allemaal wel redelijk bescheiden hits blijven, ik had het nooit verwacht van zo'n bandje.

avatar van NewYorkCityLight
Voegt niks toe aan de dancewereld, maar een lekker plaatje is het wel.

2.5 ster met als favo's Some Kinda Rush, Dance Dance en Shine.

Valt trouwens ook niet op dat He's A Winner, Who's That Girl? en Some Kinda Rush allemaal bijna een soortgelijke bridge hebben.

avatar van dynamo d
Some Kinda Rush vind ik zo'n heerlijk stampend goed nummer. yeahhhhhhh

avatar van MIAB
Erg eentonig album. Of je vindt alle nummer leuk, of je vind ze allemaal niks. Lijkt teveel op elkaar, waardoor het logisch is dat het bij dit ene album is gebleven.

Leuk(ere) nummers:

Dance Dance - Boogie2Nite - Some Kinda Rush - Shine - Don't Mess with My Man