Elton John - One Night Only (2000)

Alternatieve titel: The Greatest Hits

Label: Mercury

1. Goodbye Yellow Brick Road (3:19)
  2. Philadelphia Freedom (5:22)
  3. Don't Go Breaking My Heart (4:19)

met Kiki Dee

4. Rocket Man (5:42)
  5. Crocodile Rock (4:13)
  6. Sacrifice (5:20)
  7. Can You Feel The Love Tonight? (4:00)
  8. Bennie & the Jets (5:03)
  9. Your Song (4:18)

met Ronan Keating

10. Sad Songs (Say So Much) (3:55)

met Bryan Adams

11. Candle in the Wind (3:51)
  12. Saturday Night's Alright (For Fighting) (4:39)

met Anastacia

13. I'm Still Standing (3:04)
  14. Don't Let the Sun Go Down on Me (5:59)
  15. I Guess That's Why They Call It the Blues (5:13)

met Mary J. Blige

avatar van FunkStar
Hele lekkere Greatest Hits Live CD met vele hits. Elton heeft ook veel andere artiesten uitgenodigd om samen 1 van zijn grote hits te zingen zoals Anastacia, Bryan Adams, Kiki Dee en Mary J Blige.

Als afsluiter zingt Elton met Mary J Blige het nummer I Guess That's Why They Call It The Blues. Wat een geweldige song en met de stem van Mary J Blige is het een genot voor elk oor!

avatar van Song4Guy
Ik zet dit album niet zo snel op. Toch leuk om hem te horen. Van het laatste nummer " I Guess That's Why They Call It the Blues" met Mary J. Blige is ook nog een studio versie van.
Persoonlijk hou ik meer van de "Live in Australia" cd.

avatar van Poeha
Doodzonde dat hier Little Jeannie niet op staat (gelukkig hebben we YouTube nog). Wat een geweldige uitvoering van dat fantastische nummer gaven ze toen, zeg. Vooral in Madison Square Garden. Saturday Night's Alright (For Fighting) met Anastacia was ook een feestje op zich.

avatar van Bill Evans
De live uitvoering van Little Jeannie die hierboven wordt vermeld vind ik ook geweldig. Nog mooier dan de albumversie. Elton is daar ook zeer goed bij stem. Zonde dat die hier niet op staat.

avatar van Twinpeaks
Beetje een grabbelton dit. Ik heb het nooit zo op die concerten waarbij iedereen op komt draven. Vaak passen ze de setlist daarop aan en moeten de echte juweeltjes het onderspit delven. Juist die zou ik graag eens horen met een gastartiest. Maar goed Elton's schoorsteen moet roken dus vanuit dat perspectief een prima keuze van tracks. 3 sterren