sj0n88 schreef:
Het succesrecept zorgt altijd weer voor heerlijke zomerse tracks, maar als geheel ben ik nog niet zo mega enthousiast over dit album. Minder dan de vorige twee albums vormt dit album een coherent geheel. En Onenon is met stip de matigste track uit hun oeuvre. Gemakzuchtige en bijna kinderlijke vocals van Tom Misch, van die samenwerking mag je toch meer verwachten.
Ben het met het meeste van hierboven wel eens. Het Onenon haalt de magie van de "vreemde" talen weg. Misschien dat ze een breder publiek willen aanspreken maar ik vind het de minste track op het album. Verder overigens een prima album, maar Bar Mediterraneo is nog net een stukje sterker.