Editors - The Racing Rats (2007)

Label: [PIAS]

1. The Racing Rats [Radio Edit] (3:48)
  2. When Anger Shows [Live] (5:52)
  3. Lights [Live] (2:43)
  4. Smokers Outside the Hospital Doors [Live] (5:02)
  5. The Racing Rats [Live] (4:14)
  6. The Weight of the World [Live] (4:16)
  7. Fingers in the Factories [Live] (4:43)
  8. An End Has a Start [Live] (3:52)
avatar van sq
sq
Deze kocht ik eergisteren op het concert van de Editors. Het is een EP in beperkte oplage uitgebracht (volgens zeggen van de merchandise verkoper althans) met live-opnamen van Lowlands, aangevuld dus met de single versie van The Racing Rats. 2 CD´s en één DVD. Zo vers van de pers dat de DVD er nog niet bij zat; die zou nagestuurd worden...

avatar van VanDeGriend
Je heb m ook besteld. Leuke hebbedingetjes hoor.

Ik vond het album An End Has A Start wat tegenvallen. Maar deze live versies vind ik stukken beter. Rauwer en ruiger klinken de tracks een stuk sterker.

Ik heb de box met de eerste cd, de tweede cd en de dvd bij elkaar gekocht in 3 verschillende winkels in centrum Utrecht. Cd 2 en de dvd (3) zijn vanaf 3 en 10 december verkrijgbaar. Zolang de voorraad strekt.

PS: Mooie verpakking ook!

avatar van Jumperjack
Leuke EP, lekker om me voor te bereiden op het a.s. concert in de HMH.

Ik heb vandaag de overige 6 tracks van het Lowlands concert 2007 gedownload (betaald) en alle 13 tracks (dus deze 7 erbij) op de goede volgorde gezet op 1 cd. Ik heb dus nu het hele concert en het klinkt echt fantastisch.
Ik heb er ook nog 4 andere nummers achteraan geplakt van een concert uit 2006: 17x Editors Live in topkwaliteit!