menu

De Site / Algemeen / Toevoegingen

zoeken in:
thomzi50 schreef:
Zoiu iemand deze kunnen toevoegen? De soundtrack van Terminator Genisys, door Lorne Balfe.
Alstu.

Bedankt, MJ_DA_MAN.

Zou iemand Dario Marinelli - Third Person kunnen toevoegen?

CHIEP (crew)
Dario Marinelli - Third Person (2015)

Zou je in het vervolg wel dit topic willen gebruiken aub? Dit is voor meer algemene vragen.

Is er iemand die een fatsoenlijk plaatje kan vinden voor Jean-François Laporte - Soundmatters? Ik kom zelf niet verder dan 300x260.

Paalhaas schreef:
Is er iemand die een fatsoenlijk plaatje kan vinden voor Jean-François Laporte - Soundmatters? Ik kom zelf niet verder dan 300x260.

Vraag hier ook gesteld, maar tot nog toe niks.

Maartenn (crew)
Album Castanet lijkt twee keer toe te zijn gevoegd: Totally Mild

titan (crew)
Ik heb er eentje verwijderd.

Charles Kelley - The Driver (2016)
Charles Kelly - The Driver (2016)

Dubbel toegevoegd. Bovenste is als eerste toegevoegd, heeft de juist spelwijze en heeft als enige van de twee een aantal stemmen.

bone machine (crew)
LuukRamaker schreef:
Charles Kelley - The Driver (2016)
Charles Kelly - The Driver (2016)

Dubbel toegevoegd. Bovenste is als eerste toegevoegd, heeft de juist spelwijze en heeft als enige van de twee een aantal stemmen.

Bedankt, dubbele toevoeging verwijderd.

Let op: Beter nu geen toevoegingen indienen, want sinds een uur de hoes komt niet door. Is gemeld.

Wordt de crowdfundingsite PledgeMusic als een label gezien? Dat is toch zeker in Eigen Beheer?

https://www.musicmeter.nl/label/221277

voorbeeld: Jo Harman - People We Become (2017)
JO HARMAN: People We Become on PledgeMusic

Ik zou heel graag de nieuwe plaat van Fratsen (Spookt) willen plaatsen, maar omdat ik geen passende hoesafbeelding heb, gaat dat niet door.
Wie kan mij helpen?

Joxer schreef:
Ik zou heel graag de nieuwe plaat van Fratsen (Spookt) willen plaatsen, maar omdat ik geen passende hoesafbeelding heb, gaat dat niet door.
Wie kan mij helpen?

Ik heb het album toegevoegd. Moet nog wel behandeld worden door de crew.

update : Fratsen - Spookt (2017

ik zie net dat het Duitse label, van Herber Grönemeyer, Grönland en Groenland hetzelfde zijn.

https://www.discogs.com/label/19672-Grönland-Records

Misschien wel handig een voorkeur uitspreken of aanhouden voor releases op MuMe?

brajoapau (crew)
E-Clect-Eddy schreef:
Misschien wel handig een voorkeur uitspreken of aanhouden voor releases op MuMe?

Voortaan de releases dus onder Grönland scharen op MuMe.

Een ideetje voor de crew.

Bij albumboxen alle nummers aanvinken als bonustrack, uitgezonderd de echte bonustracks. De omgekeerde bewerking dus. Op die manier worden alle gewone tracks weggefilterd en krijg je in één oogopslag te zien welke bonustracks de meerwaarde van deze box bepalen. Als je daarna onderaan klikt kan je alle aangevinkte tracks openklappen en krijg je de volledige tracklijst te zien.

Goed voorbeeld is deze box waar de bonustracks verspreid zitten over de tracklijst omdat op elk afzonderlijk schijfje een origineel album staat dat werd aangevuld met bonustracks.

Simple Minds - X5 (2012)

Lijkt me een klantvriendelijk ideetje waarvoor niet extra aan de site hoeft gesleuteld te worden.

kuifenco
Beste MuMers

Mij lukt het niet als digibeet. Zou iemand het volgende album willen toevoegen:

Yuri Honing Accoustic Quartet - Goldbrun (2017)

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet!

kuifenco

kuifenco

Hoe zit het met releases zoals die van Amazon? onder de noemer Amazon Originals brengen ze albums uit waarop artiesten gevraagd worden om originele nummers op te nemen.

Die albums staan bijvoorbeeld niet op Spotify. Mogen die wel toegevoegd worden aan MuMe?

Amazon Music | Free Listening on SoundCloud < voorbeeld: hier worden nummers gepromote van de diverse albums.

Zou iemand deze kunnen toevoegen DJ Graham B* - It's A Groove Thing (CD) at Discogs
Alvast bedankt

Graag de volgende albums van Pseudo echo toevoegen:

Ultraviolet
Live At The Viper Room

CHIEP (crew)
Rissan schreef:
Graag de volgende albums van Pseudo echo toevoegen:

Ultraviolet
Live At The Viper Room
Live at the Viper Room
"Ultraviolet" staat er al enkele jaren op.

The Cure - The Caterpillar (1984)

brajoapau schreef:
12" single die aan het album The Top vooraf ging.

"We vinden het jammer dat je op een uitdagende manier de grenzen van de regels opzoekt."

Exact wat ik te lezen kreeg toen ik ooit als crewlid gelijkaardige 12" singles toevoegde
die aan een album vooraf gingen en daarom drie nog nooit eerder uitgebrachte tracks bevatten.

Mike Oldfield - Pictures in the Dark (1985)

Mag deze dan ook? The Cure - The Love Cats at Discogs

Ik gok van niet, want er staat jammer genoeg een extended versie van de titeltrack op
en speciale versies worden niet meegerekend. Ook al is de 12" versie volgens Robert Smith
(liner notes Mixed Up deluxe) de originele versie en de bekendere 7" versie eigenlijk een edit.

Over de meerwaarde van een halfslachtige singles discografie op MusicMeter heb ik nooit met iemand van de crew kunnen discussiëren. Dat was niet aan de orde. Er zijn regels omdat er regels zijn. En die zijn waterdicht.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:55 uur

geplaatst: vandaag om 16:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.