menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Odelay
Hallo iedereen,

ik heb al eerder berichten geplaatst omtrent mijn eventueel uitschrijven van deze site, maar ik heb dat dus nog steeds toch niet gedaan (bijna een jaar na de eerste van die berichten...?). Maar nu ga ik het gewoon doen...! Mijn interesse voor muziek is nu gewoon een stuk minder, en bepaalde muziek (vaak van 'bepaalde' artiesten...? ) en bepaalde zaken om die muziek (of kan ik beter zeggen 'om die bepaalde artiesten'...?) heen ben ik gewoon helemaal BEU, en hebben me gewoon een beetje murw geslagen...

Misschien is dit te 'impulsief' , haal ik nu 'oorzaak-gevolg-relaties' doorelkaar en haal er dingen bij die helemaal niet per definitie bij die 'bepaalde' muziek horen (maar wel per definitie bij die 'bepaalde' artiesten die zulke muziek gemaakt hebben...?), waardoor het lijkt alsof die 'issues' van mij indirect worden veroorzaakt door die muziek, terwijl het in werkelijkheid (deels) wordt veroorzaakt door die dingen die ik erbij haal, die dus helemaal niet per definitie..., jullie begrijpen wel welk punt ik hier probeer te maken..., toch...? Maar toch ga ik me vandaag hoe dan ook uitschrijven van 'musicmeter'...!

En als het 'heilige vuur' dan toch weer opdoemt, dan kost het me niet zoveel moeite om me hier opnieuw in te schrijven en bepaalde andere dingen hier te doen die ik hier heb gedaan...

Odelay

avatar van nlkink
Oh, delay, Odelay! En ik maar denken hij blijft het uitstellen. Maar deze keer heeft hij het dan toch gedaan.

avatar van Ataloona
Eerder geen idee, Odelay. Ben volgens mij nooit eerder een bericht van 'm tegengekomen.

Tot ziens dan maar.

avatar van GrafGantz
Odewie?

avatar van Kronos
Geen idee wie Odelay was. Wellicht iemand die zich speciaal heeft ingeschreven om hier kenbaar te maken dat hij zich gaat uitschrijven.

avatar van Rudi S
Toch vreemd, ik mis hem nu al.

avatar van Arrie
Het is toch alweer zijn zevende bericht in dit topic. Zal wel de enige user zijn die het meest actief is in het 'uitschrijven'-topic.

avatar van Johnny Marr
Prachtige username had ie wel. Odelay is en blijft een onderschat album op MusicMeter, net als Sea Change trouwens. Beck zou dik in de top 250 moeten te vinden zijn met deze twee albums

avatar van bikkel2
Als het heilige vuur weer aangewakkert wordt, komt ie weer terug.
Het zal niet de eerste zijn.
Andere naam en go!
"Afscheid nemen bestaat niet."....waar ken ik dat ook weer van??

avatar van EttaJamesBrown
Bikkel3, I presume?

avatar van Deranged
Tijd zal komen, was wat hij zei.

Tijd dat ik hier niet zal zijn.

Vastberaden.

Met zijn pinky op de switch.

avatar van Alicia
Dag... Deranged! Het allerbeste! Groetjes Alicia!

avatar van iggy
Erg Jammer van Deranged.

avatar van bikkel2
Deranged weg
Jammer.
Hij had een aparte en vermakelijke manier van schrijven.
Zonde.

avatar van nlkink
Inderdaad jammer. Ik had zijn laatste berichtje hier ook niet opgevat als zijn afscheid maar als een berichtje over Odelay.

avatar van zaaf
Ja dat was Deranged, hij liet je altijd de ruimte om te interpreteren.

buizen
Ik denk dat 't 'm heel erg geraakt heeft dat ie een recht uit het hart visie op 'iets' gaf en dat die reactie toen is verwijderd.
Maar bedankt voor je bijdragen, Deranged en kom nog eens terug.

avatar van Wandelaar
Zie het nu pas. Deranged niet meer.

Wel te bevatten, begrijp dit soort gevoelens maar al te goed.

Toch beslist jammer.

Het bruisende begin van de lente net niet meer mogen begroeten.

Hier althans.

Elders ga het je wel, muziekvriend!

Out of the blue, je begrijpt me wel...

avatar van ArthurDZ
Off-topic berichten verwijderd. Alle informatie vind je in dit topic.

avatar van Running On Empty
Ik schrijf me niet uit, maar ik ben er voorlopig wel even klaar mee.

Misterfool
Running On Empty. Mag ik vragen, waarom je er voorlopig wel even klaar mee bent?

avatar van Edgar18
Running On Empty schreef:
Ik schrijf me niet uit, maar ik ben er voorlopig wel even klaar mee.
Ik had dezelfde ingeving maar ik ga het niet doen. Heel begrijpelijk dat je hier weinig zin meer in hebt maar je bent er alleen zelf de dupe van. Probeer boven deze kermis te staan en je niet tot eenzelfde niveau te verlagen.

avatar van Rudi S
Ach dat zal op dit moment echt wel bij meer users spelen, maar even de knop omzetten zou ik zeggen.

avatar van luigifort
Uiteindelijk draait t id om je eigen plezier hier, hoe zeer bepaalde mensen t ook voor je willen verknallen

avatar van Monsieur'
Vraag me al heel lang af wat er gebeurd is met yorgos.dalman, en ook Sietse. Twee bekenden in het ambienthoekje. Iemand die daar meer van weet?

avatar van herman
Yorgos weet ik niet, maar Sietse heeft zich twee jaar terug uitgeschreven. Maakt het overigens nog prima gelukkig.

Sietse schreef:
Na lang zitten twijfelen nu dan toch de knoop doorgehakt.
Ik heb hier eigenlijk niks meer te zoeken.

Dit is de samenvatting.

Geregistreerd: 9 januari 2005
Laatste bezoek: vandaag 22:12 uur
Aantal stemmen: 3898 (gemiddelde: 3,69, standaardafwijking: 0,68)
Aantal berichten: 13389 (waarvan 19 als mening gemarkeerd)
Aantal toevoegingen: 478

Dit was mijn top 10.

1. Fennesz - Endless Summer (2001)
2. Richard Youngs - Sapphie (1998)
3. Auburn Lull - Alone I Admire (1999)
4. Catherine Christer Hennix - The Electric Harpsichord (2010)
5. Six Organs of Admittance - Dark Noontide (2002)
6. Harold Budd - Avalon Sutra (2004)
Alternatieve titel: Avalon Sutra / As Long as I Can Hold My Breath
7. Eliane Radigue - Geelriandre - Arthesis (2003)
8. Gavin Bryars - The Sinking of the Titanic (1990)
9. Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O. - La Nòvia (2000)
10. Pandit Pran Nath - Ragas (1971)

Mijn laatste stem is van 27 augustus en was 5 sterren voor Robert Curgenven - Sirène

Wie me zoekt kan me vinden op Facebook, Twitter en in het echte leven bij concerten van vage shit in en rondom Amsterdam en volgend jaar uiteraard weer op Incubate.

Kusjes,

Sietse

avatar van trebremmit
Off-topic bericht verwijderd.

avatar van Cellulord
Sietse laatste stem (27 aug 2015) is tevens de dag dat ik lid werd. Persoonlijk vind ik dat spijtig want onze oortjes gingen toch veel in dezelfde muziekrichting.
Nu voel ik me soms eenzaam bij die obscure plaatjes

avatar van Gretz
Ik sluit me aan bij de woorden van Running On Empty en de users die het met hem eens zijn.

bennerd
Bedankt om dat ook in dit topic duidelijk te maken. Als je het er even over wilt hebben bij dit album, kan dat natuurlijk ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:08 uur

geplaatst: vandaag om 15:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.